Ki az az EDDIE?
2005.11.03. 20:29
Eddie Funkhouser több mint tíz éve dolgozik a szépségiparban professzionális sminkművészként-, és tervezőként/ dizájnerként valamint kreatív tanácsadóként.
KI AZ AZ EDDIE? Eddie Funkhouser több mint tíz éve dolgozik a szépségiparban professzionális sminkművészként-, és tervezőként/ dizájnerként valamint kreatív tanácsadóként.
Ez idő alatt Eddie a szépség szakma minden területén aktívan közreműködött - a termékfejlesztéstől kezdve, a marketingig és az értékesítésén át a globális tréning programok kidolgozásáig és megvalósításáig.
Eddie merész sminkművészete Amerikában és szerte a világon eljutott a médiához. Újszerű, innovatív munkái többek között a Vogue, Blackbook, Surface, Nylon, Taiwan Vogue magazinok oldalain is feltüntek. Személyes fellépéseit nagy figyelem kísérte az egyes helyi médiumokban az olyan kulcsfontosságú piacokon mint az Egyesült Királyság, Hong Kong, Taiwan, Szingapúr, Korea, Japán, Németország, Ausztrália, Új Zéland és az Egyesült Arab Emirátusok.
A televízióban először az amerikai MTV bombasikerű Mission: Makeover sorozatában valamint a 60 Minutes in Australia műsorában jelent meg.
Eddie jellegzetes sminkelési stílusát olyan nagyra becsült divattervezők is értékelték mint Armani, Todd Oldham, Champol Siermont, Louis DiCarlo, Deborah Brand és mások.
Miközben Eddie a szépségipar minden területén sikert sikerre halmoz, fő célja továbbra is az, hogy a nők a lehető legjobban érezzék magukat a bőrükben. Elkötelezettje annak, hogy segítsen kapcsolatot teremteni a nőnek a benne rejlő sztártulajdonságokkal. Eddie azt vallja, hogy ha sikerül megtalálni az igazi énünket, bármilyen célt elérhetünk az életben.
Eddie legújabb vállalkozása az E. Funkhouser™ New York új mércét állít a márkák versenyében a luxus színes kozmetikumok kategóriájában. Az E. Funkhouser™ New York termékek jellegzetessége az elképesztően új, trendi színek, professzionális összetételek, tökéletesen tervezett komponenesek, mindez forradalmi divatirányzatos tálalásban. Eddie new yorki központú vállalata az Eddie Funkhouser BeautyLLC kreatív termékfejlesztési szolgáltatásokat nyújt a feltörekvő szépségápolási márkáknak.
MÉDIA. NYOMTATOTT SAJTÓ MEGJELENÉS Vogue magazin: vezércikk, 1999 június Taiwan Vogue: vendég szerkesztő, művész New York Times magazin: művész, 1999 június Cosmo Girl: első szám, 1999 augusztus Black Book magazin: őszi divat , 2001 június Paper magazin: őszi divat, 2002 szeptember Nylon: színes riport, cikk és interjú, 2001 június Flirt magazin: színes riport, cikk és interjú,2003 július Allure magazin: cikk, 2001 március Smock magazin: cikk és poszter, 2001 Március Surface magazin: többhasábos cikk Bronwin Keenan és Slaughter Surface magazin: cikk és interjú, 2000 december Nylon magazin: cikk, 2000 szeptember Pop Star magazin: többhasábos cikk, C-vitamin,1999 ősz
MÉDIA . TELEVÍZIÓ MTV: “Mission:Makeover ”, 2001 ősz, 224. rész MTV: “Mission:Makeover ” 2001 ősz, 222. rész WABC: “The Main Floor ”, 2001 tavasz Todd Oldham/TO2 bevezetés és turné Pseudo.net: “Debut ” Ausztrália: 60 Minutes
DIVATBEMUTATÓ. EREDETI SMINK A/X: Armani Exchange Champol Seirmont Louis DiCarlo Built By Wendy Vilma Mare Todd Oldham/TO2 Deborah Brand
|